divendres, 4 de juny del 2010

Chasing Liberty




Today I'm gonna talk about a great film: Chasing liberty. This film explain the story of the daughter of the United States of America's President. Anna Foster (Mandy Moore) is eighteen years old and wants liberty but her father is scary about the people that is dangerous for she. One day she escape from her parents with a boy(Matthew Goode), but this boy is really a secret agent. Anna don't know it and they bouth live and incredible love story arround Prague, Venezia, Berlin...Here I show you some pretty sentences that Anna often says. They're very simple and common, but lovely. I hope you enjoy it.

-what has to happen, happens (Mandy Moore)

-scary things are often worth (Mandy Moore)

2 comentaris:

  1. M'encanta, m'encanta, m'encanta!!! *_________*
    És una peli xulíssima! La va portar ma germana d'alemanya ara ja fa temps (però no la vam mirar en alemany, eh? xD) i l'he vist mogollón de cops!
    I el noi té un no sé què que què sé jo que... *__* I hi ha escenes taaaaaan maques... (L)

    Sento no passar més sovint, aquesta setmana ha esta l'última i ha estat estressant! I la setmana que ve, tinc crèdit de síntesi... T_______T Però a la seguent ja seré lliure!

    Per cert, i aprofitant xP, el diumenge 13 d'aquest mes faig un concert al Clap a les 17:30! Bueno... val 2€, però són per un col·lectiu que ajuda a discapacitats (o una cosa així). I em faria molt, molt, moooolt feliç que vinguessis! ^^

    Molts petons i abraçades!

    PD: Em fa molt feliç veure't per aquí, nena! (L)

    ResponElimina
  2. Com va tot? Doncs bé. xD Les notes no sé quines tinc... En sé algunes sí i d'altres no.... Però les que més feliç m'han fet (en serio, quan m'ho van dir, m'hauria posat a xisclar d'alegria) són els dos 10 de Física i química i Biologia. Amb això ja tinc claríssim que me'n vaig al Científic! =P
    Espero veure't al Clap! A primera fila! xD I tu tranquila, MAI et podria oblidar! Estaràs per Mataró algun moment d'aquest estiu? Perquè, si vols, podries pujar a Can Nogueres un parell de dies... ;P Ja farem plans, eh que sí? xD

    Tu participes al Violinista? =O És que ma mare m'hi va apuntar, però jo no en tinc gaires ganes... Pero si hi vas tu... potser m'animo! =P

    Petons!

    ResponElimina